26 Nisan 2010 Pazartesi

Merhaba!



Bir Blog daha mı? Evet rekora koşuyorum! :) 

Neden daha önce aklıma gelmedi ben de bilmiyorum..aslında ilk baştan beri, neredeyse 2 senedir aldığım tüm güzel yorumları paylaşmalıydım :( 

Efendim bu seferki blogumuzun içeriği şöyle; 

İnternet üzerinden alışveriş zordur.. 

Resimde gördüğünüz ürün mü gelecek? ürün temiz mi? leke var mı? Kargo'da zarar görür mü gibi sorular gelir hep aklımıza.. Satıcı göndereceğim der ama göndermez,mail atarsınız cevap vermez..
Birçok kişi almak istediği birşeyden sırf bu sıkıntılardan dolayı vazgeçer...

Aldığımız kişiye güvenmek isteriz doğal olarak..Bu yüzden gittigidiyor,pasaj gibi sistemler daha çok tercih ediliyor..

Bildiğiniz gibi satışa ilk kendi tasarladığım saç aksesuarları Nura ile başladım..
111 satışım oldu web üzerinden,daha çoğu elden ve mağazalarda satıldı.. 
Birçok sipariş aldım, tüm bu siparişlerin üretim aşaması ve gönderiminde  her seferinde kendime yapıyormuş gibi özen göstererek yaptım..

Benim için sizlerin memnuniyeti,paketi elinize aldığınızda beklediğinizden güzel çıkması çok önemli..
Kendime almayacağım hiçbirşeyi kimseye satmamak en çok özen gösterdiğim konu..
Benim kendimi anlatmam pek doğru değil, istedim ki benden ürün alanlar ürünleri anlatsın sizlere..

Böylelikle  Nura'dan veya Dolab'dan birşey alacağı zaman tereddüt yaşayanlara yardımcı olacağız..

  Nura ve Merve'nin Dolabi alışverişlerinden sonra mail aracılığıyla benimle paylaşılan görüşleri bende     sizlerle paylaşacağım..

Sizlerden de ricam, alışverişiniz sonrasi görüşlerinizi buraya yorum olarak bırakmanız..Yorumlarınız beni çok mutlu edecektir..

Böylelikle sizlere tekrar ulaşma imkanı da bulmuş olurum.

En içten sevgilerimle,

Merve

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder